WARUNKI DOSTAWY

  1.  Czas realizacji zamówienia wynosi do 4 dni roboczych od dnia zarejestrowania wpływu należnej kwoty na konto sklepu. Przeważnie wysyłka jest realizowana w ciągu 2-4 dni roboczych.
    Wyjątek stanowią Mystery Boxy miesięczne – data wysyłki pudełek jest podana zawsze pod opisem produktu.
    Jeśli zamówione przedmioty mają inne daty wysyłki, a warunki darmowej dostawy nie są spełnione, towar wysyłamy z paczką o późniejszym terminie. Jeśli zależy Ci na rozłożeniu zamówienia, skontaktuj się z nami.
  2. Zamówienia krajowe wysyłamy poprzez Inpost oraz DPD. Zamówienia zagraniczne w zależności od kraju docelowego procesowane są za pomocą przewoźników: GLS, DPD, Poczta Polska.

KOSZT DOSTAWY

WYSYŁKA NA TERENIE POLSKI

1. PACZKOMATY INPOST: 13,50 zł

2. KURIER INPOST: 16,00 zł

3. DPD PICKUP: 15,00 zł

4. FedEx Punkt: 15,00 zł

5. KURIER DPD/FedEx: 20,00 zł

3. DARMOWA DOSTAWA DO DOMU DLA ZAMÓWIEŃ POWYŻEJ 350zł.

ZWROTY I REKLAMACJE

  1. Zwrotu zakupów z regularnej oferty wysyłanych “od ręki” można dokonać w terminie 14 dni od daty doręczenia przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odesłać na własny koszt. Sklep gwarantuje zwrot całości kosztów poniesionych przez kupującego w związku z zamówieniem (kwota równa sumie ceny towaru i kosztów wysyłki DO klienta).
  2. Zwrot Mystery Boxów miesięcznych nie jest możliwy. Ponieważ Mystery Boxy z cyklicznej oferty są produktem na indywidualne zamówienie klienta, w limitowanej ilości, z możliwą personalizacją, nie podlegają zwrotom. Całą ideą mystery boxów jest niespodzianka i zaskoczenie klienta. Dokładamy wszelkich starań, by zawarte w nich produkty były ciekawe, oryginalne i zaskakujące. Wartość każdego pudełka przekracza jego cenę.
    Prosimy o przemyślane zakupy.
  3. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem.
    W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
    Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zakupu w postaci rachunku, opis reklamacji, to jest określenie wad towaru lub opis niezgodności towaru z umową. W tym celu można skorzystać z formularza. Reklamowany towar nie może być brudny oraz musi być kompletny.
    W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu do przesyłki Klient zobowiązany jest dołączyć również protokół uszkodzenia sporządzony w momencie odbioru towaru w obecności kuriera i podpisany przez osobę dostarczającą przesyłkę.
    Bez protokołu szkody reklamacja uszkodzonej w drodze paczki będzie niemożliwa.
    Prosimy, by zawsze sprawdzać zawartość paczki po odebraniu przy kurierze.