REGULAMIN SKLEPU MAGICWITCHHOUSE.PL

1. Postanowienia Ogólne

  • Sklep internetowy działający pod adresem www.magicwitchhouse.pl prowadzony jest przez firmę Dark Aura Damian Gedrowicz NIP: 7182128062, z siedzibą w Łomży, 18-400, ul. Polowa 11/59
  • adres korespondencyjny: Kartuska 118/4, 80-111 Gdańsk
  • Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci Internet. Składając zamówienie Klient akceptuje niniejszy Regulamin Sklepu oraz Politykę Prywatności.

2. Zakładanie Konta

  • Aby dokonać zakupów w Sklepie, Klient nie musi zakładać Konta.
  • Dane podane podczas zakładania Konta muszą być zgodne z prawdą i aktualne.
  • Klient ponosi odpowiedzialność za ich poprawność.

3. Zamówienia

  • Zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem sieci Internet na stronie www.magicwitchhouse.pl. W celu złożenia zamówienia należy wypełnić formularz zamówienia. Po złożeniu zamówienia do Kupującego zostaje przesłana e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do sklepu. Prosimy o podanie prawidłowego adresu e-mail.
  • Realizacja zamówienia następuje, gdy do sklepu dotrze e-mail z potwierdzeniem złożonego zamówienia oraz finalizacji płatności.
  • Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia w przypadku braku dostępności produktu lub innych przyczyn uzasadnionych prawnie.
  • W przypadku niedostępności produktu, Sklep niezwłocznie informuje Klienta o sytuacji i proponuje zmianę zamówienia lub zwrot zapłaconych środków.

4. Ceny i Płatności

  • Ceny produktów w Sklepie są podane w polskich złotych i nie zawierają podatku VAT (zwolnienie z VAT na podstawie art. 43 ustawy o VAT).
  • Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów oraz przeprowadzania promocji w dowolnym momencie.
  • Sklep zobowiązuje się do regularnego informowania klientów o najniższych cenach produktów, obowiązujących przed upływem 30 dni, w celu zapewnienia transparentności cenowej.
  • Informacja o najniższej cenie sprzed 30 dni znajduje się pod ceną aktualną na stronie produktu.
  • Płatności za zamówione produkty można dokonać za pomocą różnych metod płatności, dostępnych w trakcie procesu zamawiania: Bramka płatności, Blik, Karty płatnicze(Visa, Visa Electron, Mastercard, Mastercard Electronic, Maestro). Podmiotem świadczącycm obsługę płatności online jest Autopay S.A.
  • Po zaksięgowaniu płatności, Sklep przystępuje do realizacji zamówienia.
  • Wystawiamy rachunki w formie papierowej lub faktury bez VAT na życzenie klienta.
    Potwierdzenie zamówienia przyjętego do realizacji jest generowane automatycznie na adres e-mail Klienta i stanowi dowód zakupu.

5. Realizacja i Dostawa Zamówień

  • Czas realizacji zamówienia wynosi do 3-7 dni roboczych od dnia zarejestrowania płatności. Przeważnie wysyłka jest realizowana w ciągu 2-4 dni roboczych
  • Wyjątek stanowią Mystery Boxy miesięczne – specjalna data wysyłki pudełek jest podana zawsze pod opisem produktu (Podany czas wysyłki jest orientacyjny, na składowe boxa ma wpływ wiele czynników, dlatego prosimy wziąć pod uwagę możliwe opóźnienie – ok. 7 dni roboczych). Jeśli zamówione przedmioty mają inne daty wysyłki, towar wysyłamy z paczką o późniejszym terminie. Jeśli zależy Ci na rozłożeniu zamówienia, skontaktuj się z nami.
  • Produkty na zamówienie – Produkty oznaczone statusem „na zamówienie” nie są aktualnie dostępne w magazynie, a ich zakup może wydłużyć czas zamówienia o kolejne dni (od 5 do 10 dni roboczych, nie dłużej jednak niż 14 dni roboczych). Kiedy nie będzie możliwości dokompletować zamówienia, zostanie ono wysłane a pieniądze za brakujący przedmiot zwrócone.
  • W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Kupujący jest o tym niezwłocznie informowany. Kupujący decyduje czy zamówienie ma być zrealizowane częściowo czy w całości anulowane
  • Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów. Realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień, aż do wyczerpania się zapasów objętych taką formą sprzedaży.
  • Zamówione towary są dostarczane za pośrednictwem kuriera InPost, DPD lub FedEx. Po przejściu do koszyka klient ma możliwość wyboru przewoźnika oraz oferowanej formy odbioru zamówienia: Kurier pod adres klienta, Paczkomat InPost lub punkty odbioru DHL, DPD Pickup oraz FedEx. Cennik oraz szczegóły dostawy dostępne tutaj DOSTAWA / REKLAMACJE
  • Nie wysyłamy towaru za pobraniem.

6. Zwroty i Reklamacje

  • Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem.
  • Zwrotu zakupów z regularnej oferty wysyłanych „od ręki” można dokonać w terminie 14 dni od daty doręczenia przesyłki. Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie nosi śladów użytkowania, jest kompletny i nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracany towar należy odesłać na własny koszt. Sklep gwarantuje zwrot całości kosztów poniesionych przez kupującego w związku z zamówieniem (kwota równa sumie ceny towaru i kosztów wysyłki DO klienta).
  • Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  • adres do zwrotów: Paczkomat GDA08H, Kartuska 88, Gdańsk 80-104
  • Zwrot Mystery Boxów miesięcznych nie jest możliwy. Ponieważ Mystery Boxy z cyklicznej oferty są produktem na indywidualne zamówienie klienta, w limitowanej ilości, z możliwą personalizacją, nie podlegają zwrotom. Całą ideą mystery boxów jest niespodzianka i zaskoczenie klienta. Dokładamy wszelkich starań, by zawarte w nich produkty były ciekawe, oryginalne i zaskakujące. Wartość każdego pudełka przekracza jego cenę. Prosimy o przemyślane zakupy.
  • Reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym produktem. W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru. Do reklamowanego towaru należy dołączyć dowód zakupu w postaci rachunku, opis reklamacji – określenie wad towaru lub opis niezgodności towaru z umową. Reklamowany towar nie może być brudny oraz musi być kompletny. W przypadku uszkodzeń mechanicznych powstałych podczas transportu do przesyłki Klient zobowiązany jest dołączyć również protokół uszkodzenia sporządzony w momencie odbioru towaru w obecności kuriera i podpisany przez osobę dostarczającą przesyłkę. Bez protokołu szkody reklamacja uszkodzonej w drodze paczki będzie niemożliwa. Prosimy, by zawsze sprawdzać zawartość paczki po odebraniu przy kurierze.
    email do zgłoszeń – contact@magicwitchhouse.pl
  • Prosimy, by zawsze sprawdzać zawartość paczki po odebraniu przy kurierze.
  • Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Chcąc skorzystać z możliwości polubownego rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych, Konsument może złożyć swoją skargę np. za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

7. Opinie w Sklepie Internetowym

  • Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym.,
  • Sprzedawca po dokonanych zakupach w Sklepie Internetowym wysyła do Klienta wiadomość email z prośbą o wystawienie opinii oraz linkiem do formularza online umożliwiającego jej wystawienie – formularz online umożliwia udzielenie odpowiedzi na pytania Sprzedawcy dotyczące zakupów, ich ocenę, dodanie własnego opisu dot. opinii oraz zdjęcia zakupionego produktu.
  • W razie braku wystawienia opinii po otrzymaniu pierwszego zaproszenia do wystawienia opinii Sprzedawca ponawia wysyłkę zaproszenia. Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy.
  • Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym oraz wizytówce Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich
  • Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii.
  • Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia.
  • Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora.
  • Każdy Klient może zrezygnować z każdej z usług, które Sprzedawca świadczy drogą elektroniczną, w każdym momencie ze skutkiem natychmiastowym poprzez powstrzymanie się od korzystania z takiej usługi, chyba że Regulamin stanowi inaczej.

8. Newsletter i Inne Usługi

  • Usługa subskrypcji Newslettera świadczona jest bezpłatnie przez Sprzedawcę na rzecz Klientów, którzy dobrowolnie wyrażą na to zgodę.
  • W celu zasubskrybowania Newslettera, Klient wykonuje następujące czynności:
  • A) zamawia poprzez formularz dostępny na stronie www.magicwitchhouse.pl oraz poprzez podanie swojego adresu poczty elektronicznej (e-mail) usługę Newslettera;
  • B) dokonuje akceptacji treści Regulaminu Sklepu oraz wyraża zgodę na przekazywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej związanych z świadczoną usługą Newslettera;
  • C) uaktywnia przycisk „Wpisz się na newsletter” lub mu odpowiadający;
  • D) aktywuje link wysłany na adres e-mail podany w formularzu Newslettera.
  • Z chwilą użycia linku aktywacyjnego wysłanego na e-mail Klienta, pomiędzy Sprzedawcą a Klientem zostaje zawarta umowa o świadczeniu usługi Newsletter na czas nieoznaczony.
  • Klient może w każdej chwili wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi Newslettera poprzez dezaktywację subskrypcji.
  • Rezygnacja z Newslettera następuje poprzez przycisk „Rezygnuję z subskrypcji” w wiadomości e-mail. Umowa zostanie również rozwiązana, jeżeli Klient usunie Konto.
  • Zgoda na otrzymywanie informacji handlowych środkami komunikacji elektronicznej wysyłanymi przez Sprzedawcę jest dobrowolna i w każdej chwili Klient może ją wycofać

9. Kontakt ze Sklepem i Inne Dane

Kontakt ze Sklepem można nawiązać w następujący sposób:

  • telefonicznie w godzinach 10:00- 16:00 od poniedziałku do piątku
  • w wiadomości prywatnej na Instagramie/Facebooku: @magic.witch.house / Magic Witch House
  • mailowo pod adresem contact@magicwitchhouse.pl

Prosimy nie odpowiadać na maile z orders@magicwitchhouse.pl! Skrzynka ta wysyła automatyczne potwierdzenia i nie służy do kontaktu. 

Numer rachunku bankowego Sprzedawcy: 39109010140000000162889391

10. Ochrona Danych Osobowych

  • Administrator danych osobowych Klientów: Dark Aura Damian Gedrowicz NIP: 7182128062, z siedzibą w Łomży, 18-400, ul. Polowa 11/59.
  • Administratorem danych osobowych przekazanych przez Kupującego podczas korzystania ze Sklepu jest Sprzedawca. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez Sprzedawcę – w tym o pozostałych celach oraz podstawach przetwarzania danych, a także o odbiorcach danych – znajdują się w dostępnej w Sklepie Polityce prywatności – ze względu na zasadę przejrzystości, zawartą w ogólnym rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  • Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest: umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  • Klient ma prawo dostępu, poprawiania oraz usuwania swoich danych osobowych.

11. Postanowienia Końcowe

  • Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Klienta
  • W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych.
  • Wszystkie przedmioty znajdujące się w sklepie mają charakter wyłącznie kolekcjonerski. Sklep ma obowiązek podania składu przedmiotów, które mogłyby zostać użyte w jakikolwiek sposób przez klienta, jednak klient używa przedmiotów w sposób inny, niż wyżej wymieniony na własną odpowiedzialność.

Ostatnia aktualizacja 1.07.2025